-->

2010. szeptember 15., szerda

13 rész

Sziasztok!

meghoztam a kövi részt
Megjegyzéseket kérek szépen :)
xoxo: C!cc

13. rész

Főhőseinktől nem túl messze, egy ismerős boszorkány kotyvasztja a mérgét, hogy miért is? Ez egyszerű. Elvették tőle azt aki a világot jelentette neki, és aki az egyetlen szerelme volt. Azóta a nap óta, amióta Emmet már nem az övé többet, összetört. A lelke semmivé lett, helyébe pedig egy üres fekete lyuk keletkezett, ami a megkeseredését jelentette.

- nem látom hogy bármit is tettél volna…- szólt szemre hányóan a szőke szépség Rosalie.

- Asszonyom, én mindent megteszek, és esküszöm hamarosan halott lesz

- Emlékeztetlek rá Destiny , hogy én hoztalak ki a sötétségből a véremmel, ha egyetlen egyszer is ellenszegülsz a parancsomnak, mész vissza oda ahonnan jöttél.

Ha most bárki is látná senki nem ismerne rá az egykor gyönyörű vidám szerelmes Rosra. A haja csapzott volt, a ruhája ami rajta volt csupa kosz , szemei vörösek a sírástól , az aranybarna szeme pedig átváltozott feketére amiben csak úgy égett a düh és a bosszúvágy.

- utoljára mondom el. Kapd el, kínozd meg és hozd ide! Utána szabad vagy, a többit majd én elintézem.

- Igenis asszonyom. Amennyire tudok sietek, és idehozom önnek azt az emberlányt. De ugye az…

- Igen Destiny, miután idehoztam el alakváltót elhitettem vele hogy Emmet becsapta a tied lehet, azt csinálsz vele amit csak szeretnél.

- Ön olyan nagylelkű …

- És most tünés a dolgodra – kiabált rá a szőke

Destiny eldöntötte, hogy felgyorsítja az eseményeket. Még ma meg akarja kapni a lányt, hiszen olyan finom az illata és amióta kiszabadult, csak egy nyulat evett meg.

- Hol voltál cica? – rohant oda hozzá Jacob .

- Sétáltam egyet – csókolta meg , mire a farkasnak hirtelen rossz érzése támadt, de elhessegette.

*Anabell szemszöge*

Bár még csak pár órája szakadtam el Emmettől máris hiányzik. Hiányzik az a csodálatos illata amit még mindig magamon érzek. Hiányzik ahogy rám mosolyog , és ahogy azt mondja „ baby” . Még soha nem voltam ilyen boldog mint amilyen most.

- jaj elnézést …nem figyeltem …- mentem neki egy testnek

- oh Anabell örülök , hogy látlak.

- Szia Destiny , mit keresel ebben a parkban… azt hittem nem ismered ezt a környéket.

- Csak sétálgattam… és hirtelen kerültem erre , ismerős voltál azért jöttem pont ide. Sétáljunk egyet

- Én nem…

- Kérlek…

- Rendben, de nem sokáig.

Furcsa egy szerzet ez a Destiny , kedvesnek tűnik, de van benne… valami nem evilági. Amitől az- az érzésem támad meneküljek.

- nos ezt a környéket nem ismerem…

- nem kell ismerned, találkozunk egy ismerőssel.

- Jacob?

- Nem , akivel találkozunk nem tesz majd a kedvedre

- Des… mégis mit jelentsen ez? Megijesztesz. – fordulok vissza , azonban mielőtt elkezdenék rohanni erős karok tartanak meg hogy még csak mozdulni se tudjak. A félelem el uralkodik rajtam, pánikba esek és érzem hogy meg fogok halni.

3 megjegyzés:

  1. szia ez hihetetlen minden rossz okozója rose remélem anabell megússza és jake is és rose és des elpatkolnak végre puszi

    VálaszTörlés
  2. én sem gondoltam volna hogy Ros az o.O
    ezzel most megleptél o.O
    várom a kövit, puszi

    VálaszTörlés
  3. sziasztok:D
    most van időm és előbb tudok válaszolni:)
    nekem is hirtelen jutott az eszembe ez az ötlet:)
    remélem nem csalódtatok:D
    puszi

    VálaszTörlés