-->

2010. december 9., csütörtök

Fontos!!!!

Sziasztok!

Egy fontos döntést hoztam, és úgy gondoltam a résszel kapcsolatban sem húzom tovább az idegeitek...Sajnálom, de a döntésem végleges én pedig úgy döntöttem végleg befejezem a blogot. Ugyan hiányozni fog Anabell és Emmet történetet, de nincs sem időm, sem pedig energiám és kedvem sem folytatni. A kreativitásom, egy újonnan felfedezett forumon élem ki :) Imádok ott játszani, és ajánlom figyelmetekbe nektek is :)
Ugyan akkor!
Ha valakinek kedve van hozzá és folytatni szeretné ezt a történetet, írjon nekem az emmetfanfic@gmail.com e-mail címre. A blogot megszüntetni nem fogom. Köszönöm szépen azoknak akik eddig olvasták az írásom, és véleményeztek, és azoknak is akik csak simán olvasták :)
Mindenkinek további jó szórakozást a blogokhoz és nem utolsó sorban BOLDOG KARÁCSONYT
Most pedig itt a fórum. Érdemes felnézni, ti is imádni fogjátok!
http://sgforum.hu/forum.php3?azonosito=CityofVampires
xoxo: C!CC

1 megjegyzés:

  1. nem hiszem el most mély depresszióba fogok zuhanni végre volt egy jó emmett töri erre vége :'(

    VálaszTörlés